mai 18, 2013

O altfel de ciorba cu carne de vita

Reteta preluata de aici si ajustata dupa preferintele mele :)

Ingrediente:
- 350gr piept de manzat
- 2 litri apa
- 300gr sfecla rosie
- 5 cartofi noi (mici spre medii)
- 100gr varza dulce
- 1 ceapa potrivita
- 2 radacini de patrunjel
- 1 morcov de marime medie
- 1 telina mica
- 1.5l bors (de preferat natural)
- 30gr unt
- 1 legatura marar verde
- 1 legatura patrunjel verde
- sare.
Dupa preferinte, se poate drege cu ou si smantana.

Mod de preparare:
Se fierbe carnea in cei 2 litri de apa, se spumeaza. Sfecla se da pe razatoarea mica, se adauga intr-o craticioara impreuna cu borsul si se pune la fiert.
Intre timp, se taie legumele: ceapa, patrunjelul, morcovul si telina (dupa preferinte, eu le-am taiat fideluta) si se inabuse in unt. Cand sunt gata se dau deoparte.
Cand carnea este fiarta, se adauga varza taiata fideluta si cartofii (eu i-am folosit intregi, nefiind foarte mari). Cand cartofii sunt aproape fierti, adaugam legumele si borsul fiert cu sfecla. Potrivim cu sare si daca este cazul cu bors. Cand este gata, dam cratita deoparte si dregem dupa preferinte, cu ou si/sau smantana.
Delicioasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu